5 راه عالی بهبود رایتینگ انگلیسی

بسیاری از افراد در مورد مهارت رایتینگ زبان انگلیسی سردرگم هستند این میتواند به عنوان یک چالش واقعی برای بهبود به نظر برسد در هر صورت نگران نباشید!  در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید برای بهبود رایتینگ زبان انگلیسی خود (مهارت های نوشتاری) به کار گیرید. 


1. دایره لغات خود را گسترش دهید

برای واضح بیان کردن منظورتان، به یک دایره لغات پویا نیاز دارید  منظورمون این نیست که  فقط قادر به تشخیص بسیاری از کلمات باشید – در حقیقت یعنی این که قادر به استفاده به جا و درست از انها باشید. این کار را با یادگیری کلمات جدید در چند نمونه جمله استفاده کنید. 


نکته: هنگامی که یک کلمه جدید یاد می گیرید، سعی کنید تمام نقش های آن کلمه (اسم-صفت-فعل و ...)و پیشنهادهای که معمولا با آن استفاده می شود را یاد بگیرید. (به عنوان مثال، به جای فقط کلمه "بستگی دارد" تمام نقش های آن را یاد بگیرید

to depend on, to be dependent on, a dependent 


2. "املای پیشرفته انگلیسی" خود را تقویت کنید.  

شما باید بدانید که چگونه این کلمات را درست هجی کنید. املای نادرست معنای جمله شما را تغییر می دهد. به عنوان مثال: "bear" و "bare" جفتشون یک تلفظ دارند ولی املای متفاوتی دارند "bare" به معنای برهنه و "bear" به معنای خرس است. علاوه بر این، املای نادرست باعث می شود که خواننده نتواند آنچه را که نوشته اید درک کند.


راهکار: املای خود را با استفاده از فلش کارتها انجام دهید چون هر زمان که بخواهید از اوقات فراغت خود میتوانید استفاده کنید و آنها را دوره کنید.


3. با برنامه و به طور منظم انگلیسی بخوانید

اغلب مردم می گویند ما با خواندن بهتر میتوانیم نوشتن را یاد بگیریم. خواندن به زبان انگلیسی از بسیاری جهات مفید است این یک روش عالی برای درک سبک های مختلف نوشتن و نحوه استفاده مناسب از کلمات است.


نکته: کتابها یا مقالات را با موضوعاتی که به آن علاقه مند هستید انتخاب کنید . یادگیری نباید خسته کننده باشد هر متن را چند بار بخوانید تا اطمینان حاصل کنید که چگونه از کلمات و عبارات جدید در متن استفاده کنید.


4. گرامر خود را تقویت کنید

گرامر بسیار مهم است زیرا کیفیت نوشتن شما را بهبود می بخشد. همیشه از زمان مناسب استفاده کنید و به یاد داشته باشید که از نشانه گذاریهای صحیح استفاده میکنید (نقطه علامت تعجب علامت سوال و...) . نشانه گذاری یک راه عالیست برای این که نوشته شما را سلیس و روان کند.


نکته: همیشه دو بار ویرایش را در نوشتار خود انجام دهید، بار اول برای پیدا کردن اشتباهات کلی و عمومی و بار دوم برای پیدا کردن اشتباهات جزئی و گرامری پیشرفته. 


5. انجامش بدید نترسید! 

نوشتن می تواند دلهره آور باشد. با این حال، بهترین راه برای بهبود رایتینگ به دست گرفتن قلم و کاغذ است و یا جلوی کامپیوتر خود نشسته و شروع به نوشتن کنید. آماده باشید که چندین نسخه از هر متن را بنویسید، زیرا حتی برای نویسندگان حرفه ای، پیش نویس اول هرگز کامل نیست. به یاد داشته باشید، کار نیکو کردن از پر کردن است تمرین کن تا استاد شوی! 




به اشتراک بگذارید :


ارسال نظر


نام:
ایمیل:

متن نظر:



تعداد نظرات: 0






پیشنهاد ویژه

تماس

پشتیبانی پشتیبانی

s) - Google Analytics -->